برنامه‌های کمیته‌های تخصصی گردشگری یزد بررسی شد

برنامه‌های کمیته‌های تخصصی گردشگری یزد در هفته گردشگری بررسی و تبیین شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، روز گذشته دوم مهرماه نشست هم‌اندیشی فعالان کمیته‌های تخصصی گردشگری استان یزد به مناسبت هفته گردشگری با مدیرکل و رئیس گروه بازاریابی، آموزش و توسعه گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد برگزار و برنامه‌های اعضای کمیته‌ها در هفته گردشگری برای هماهنگی بیشتر تبیین و بررسی شد.

سیدمحمد رستگاری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد در این نشست ضمن سپاسگزاری از تلاش‌های داوطلبانه اعضای کمیته‌ها، در خصوص پشتیبانی معنوی این اداره‌کل برای برگزاری رویدادها و سایر زمینه‌ها، در حد اختیارات قول مساعد داد.

او اضافه کرد: اداره‌کل در خصوص انعکاس اخبار، گزارش و در صورت امکان تبلیغات محیطی برنامه‌های کمیته‌ها در حد توان و اعتبار موجود با آن‌ها همکاری خواهد داشت.

در سال‌های اخیر فعالان گردشگری یزد، در قالب انجمن‌های حرفه‌ای و تشکل‌های صنفی گردشگری، سمن‌ها و اخیراً کمیته‌های تخصصی گردشگری به عنوان بازوهای پرتوان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان عمل کرده و در برگزاری رویدادها به ویژه رویدادهایی که بر توسعه و رونق گردشگری در بافت تاریخی اثرگذار هستند، فعالیت داشته‌اند.

هم‌اکنون در استان یزد ۱۷ کمیته تخصصی گردشگری فعال هستند که در هفته گردشگری امسال ۹ برنامه و رویداد متنوع توسط کمیته‌های گردشگری مقاومت، ژئوتوریسم، خوراک، هوشمند، هنری، نجوم، کودک و نوجوان، تاریخی‌فرهنگی و روستاگردی و کشاورزی برگزار می‌شود.

برنامه‌های کمیته‌های تخصصی گردشگری یزد بررسی شد

انتهای پیام/

کد خبر 1403070300175
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha